poniedziałek, 23 maja 2011

pękający lakier

Dzisiaj właściwie mam do was pytanie. Na pewno słyszałyście o pękającym lakierze. Widziałam go na zdjęciach w internecie i niektóre kolory są świetne. Mam zamiar zainwestwać w taki lakier, ale chciałam najpierw zapytać czy któraś z was ma go w posiadaniu i jest z niego zadowolona? Właściwie to powinnam sama spróbować, wtedy najlepiej bym się przekonała czy warto go zakupić, ale jakoś szkoda mi pieniędzy, jeśli ma się okazać, że jest beznadziejny. Czytałam o nich w internecie, ale artykuł, a szczera opinia innych jest zupełnie różna.

Nie wiem jak wy, ale ja w tym niebieskim jestem zakochana ;o

8 komentarzy:

  1. ja właśnie też się zastanawiam nad zakupem takiego lakieru i zbieram opinie, więc jak się zdecydujesz i kupisz to masz dać znać! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest ten lakier, szczegoólnie niebieski. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. no to dzięki :) a jak po maturach? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery są świetne, niestety nie jestem ich posiadaczką. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. no na pewno z matmy też będzie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżniłam Cię w zabawie Top 10 Award na moim blogu (onthefloor14.blogspot.com), tam też znajdziesz dalesze wskazówki. Gratuluję. <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś wyróżniona w zabawie Top 10 Award na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieskie świetne ;). Popękane lakiery są fajne. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń