czwartek, 9 czerwca 2011

na zakończenie dnia

Na zakończenie dnia postanowiłam jeszcze do was napisać. Wczoraj pisałam o planowanych zakupach, które dzisiaj udało mi się zrealizować. Dodam do tego jeszcze, że towarzyszył mi mój własny chłopak! Jest to dla mnie trochę zaskakujące, bo zazwyczaj faceci omijają galerię szerokim łukiem. A tu taka mila niespodzianka :) Ale żeby nie było za pięknie nie obyło się bez marudzenia. Marlena chodźmy już, Marlena nogi mnie bolą, Marlena ile jeszcze .... Ha ha ha chyba mężczyźni nigdy się nie zmienią. Ostatecznie kupiłam ten wymarzony strój kąpielowy w Reserved, kolejną parę okularów i jeansowe szorty :) Potem udaliśmy się do naszej ulubionej kawiarni i przegadaliśmy kolejne dwie godziny.

 A to jeszcze filmik z finału X factor. Zwyciężył Gienek Loska, jesteście z tego zadowolone czy raczej stawiałyście na Szpaka lub Adę ?

4 komentarze:

  1. Wszyscy trąbią o tym X Factor, a ja nawet jednego odcinka nie obejrzałam... Chyba powinnam nadrobić zaległości:D
    Jednak w mediach trudno było nie znaleźć informacji o finalistach i powiem szczerze, że cieszę się, że wygrał właśnie Gienek Loska. Oglądając jakiś wywiad z uczestnikami, zauważyłam, że Szpak skupia na sobie zbyt wiele uwagi - wydaje się skończonym egocentrykiem. Chociaż może nie powinnam tak pisać, bo mogę się mylić. Ale to tylko moje spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to naprawdę masz fajnego chłopaka!:)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z facetami zawsze tak jest, ale fajnego masz chłopaka :)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  4. to i tak dobrze, że zgodził się z tobą pójść :D
    ja się bardzo cieszę, że Gienek wygrał od początku był moim faworytem ^^
    k.

    OdpowiedzUsuń