czwartek, 13 października 2011

mm.

Powoli, ale bardzo powoli zaczynam się przyzwyczajać do nowego miasta i nowych ludzi. Okazało się, że w mojej grupie można znaleźć przemiłe i bardzo ambitne osoby. Nawet powiedziałabym konkurencja. W każdym razie najbardziej przypadł mi do gustu Olek i Kasia. Totalnie wyluzowana i przemiła parka. Tak właśnie para, okazało się że pochodzą z jednego miasta. Nawet im zazdroszczę tego że mają możliwość codziennego widywania się i spędzania każdej minuty razem chociaż wiem że czasem lepiej odpocząć od ukochanego. Przynajmniej bardziej się za mną stęskni i nie będzie robił głupich wymówek żeby wymigać się od zakupów. Wiecie co wam powiem? Myślę że dobrze wybrałam :)

3 komentarze:

  1. no właśnie tego jeszcze nie wiem:) ale nie wyobrażam sobie bio-chemu, dla mnie biologia to masakra! chemia nie jest zła, ale jednak ten profil to nie dla mnie:) human..hmmm.. historii nie lubię, z polskiego jestem dobra, z wosu też, ale raczej się na ten profil nie wybiorę:) chociaż prawo też jest bardzo interesujące;P

    OdpowiedzUsuń
  2. A to zazdroszczę, w mojej szkolę ludzie są nawet w porządku, ale nauczyciele nie -.-

    OdpowiedzUsuń